viernes, 28 de noviembre de 2008

Per què Greenpeace lluita perquè els productors de cotxes els facin menys contaminants i no perquè aniguem tots en transport públic?

deInformación sobre la Campaña de Transporte de Greenpeace España
per amallorcallevant@gmail.com
data12 / agost / 2008 12:14
assumpteRe: [Fwd: tren]

amaga els detalls 12 / ag.
Respon


Agradecemos sinceramente la confianza que depositas en nuestra organización.

Como es conocido, Greenpeace trabaja en campañas de defensa del medio ambiente, estudiando y denunciando los continuos ataques que sufre la naturaleza por parte de gobiernos, administraciones o empresas.

El trabajo en campañas no nos permite tener capacidad para valorar todos los proyectos o atender todas las solicitudes de asesoramiento que recibimos continuamente.

Consideramos que cualquier esfuerzo destinado a impulsar el progreso y el bien común con técnicas respetuosas con el medio ambiente es algo muy importante y necesario, pero la falta de medios nos impide organizar toda la infraestructura que requeriría la atención de esta demanda.

Te animamos a leer el último informe publicado por Greenpeace, "Cambio Climático a Toda Velocidad" donde podrás descubrir más cosas sobre el transporte:

http://www.greenpeace.org/espana/reports/cambio-climatico-a-toda-veloci

Puedes entrar en la nueva web de transporte de Greenpeace http://coches.greenpeace.es/home.html y descubrir más acerca de las verdaderas posiciones de la industria automovilística y los supuestos coches "ecológicos".

Greenpeace está tratando de desenmascarar a los fabricantes de coches ante el ciudadano y ante los políticos, dado que nos venden coches supuestamente "ecológicos" cuando por detrás están haciendo un lobby enorme para retrasar las decisiones políticas verdaderamente importantes como las Directivas Europeas de Emisiones de Transporte, los límites de las flotas, los parámetros de referencia para el cálculo de las emisiones, etc. Actualmente este es el principal objetivo de la campaña de Greenpeace de transporte, lograr que los fabricantes de coches cumplan con su responsabilidad en materia ambiental y mejoren la eficiencia de los motores, por lo que no podemos trabajar en otros campos en mayor profundidad.

No obstante, la campaña de transporte está naciendo y todas las ideas y aportaciones que nos hacéis llegar son de gran utilidad para Greenpeace, te agradecemos el interés y las sugerencias, no dudes que las tendremos en cuenta para mejorar en todo lo posible.

3 comentarios:

Anónimo dijo...

M'agradaria sebre, per poder-te recolzar, com ho organitzaries.
- Quin transport utilitzaries?
- A quins nuclis poblacionals?
- Amb quines frequències?
- Què tardaria per anar de Son Carrio a Palma? Seria directe com amb el cotxe?
- Com conectaries Son Servera i Artà?
- De quin volum de camiones estam parlant?
- Com podriem conectar Cala Rajada amb Palma amb 1hora que és el que tard amb cotxe?

- Voleu fotra un camión per la carretera de Xiclati, ho proposau ampliar-la? Hi podem fer una autopista...

Mallorca Llevant dijo...

Ni una cosa ni l'altra anònim.

Ens han venut un tren sense respondre a les preguntes que tu mateix et fas. Nosaltres ens feim exactament les mateixes! Per què no s'estudien tècnicament i políticament? Evidentment perquè no interessa. Perquè ens han fet creure que el tren és la millor solució sense estudiar el que tu mateix demanes, anònim.

Nosaltres no ens creim que el tren sigui la millor solució. Si ens ho demostrau amb dades objectives i comparant-ho en diferents transports callarem. Però mentre no sigui així seguirem aportant informació, perquè la gent dubti. Com ho feim nosaltres. De fet, ara estam segurs que el tren no és la millor solució aquí. No ho podem demostrar tècnicament, perquè no tenim els doblers suficients com per contractar els tècnics necessaris. Però noltros no creim amb el tren, perquè no hem vist cap estudi que es plantegi altres tipus de transport per arribar arreu.

I el que si sabem és que el tren consumeix territori. Xapa en dos les muntanyes de Llevant amb les marines de Llevant. Xapa camins, fent fer volteres als veïns per arribar a les seves finques. És molt costós, excessivament car, per només unir 4 nuclis de població, i no els més de 20 nuclis de població de la comarca de Llevant. I no permet prescindir del cotxe.

Qui volen el tren ho han desitjat amb els ulls clucs. Anhelant un tren romàntic per utilitzar els diumenges, perquè ni un 10% dels que hi havia a les manifestacions (nosaltres vam estar a punt de caure en l'engany) l'utilitzarà per anar cada dia a fer feina!

Anónimo dijo...

el GRAN PROBLEMA i pel que crec e aquest blog està fent una grna feina és que NO hi ha cap estudi comparatiu, l'únic argument per posar un tren a llevant és d'uns quants fanàtics del tren mal informats que els han venut que o tren o autopistes quan és totalment absurd a llevant. Perquè no plantegen el tema entre autopistes i transport públic!!!!! que és el que ens interessa a tots! ENviem a la merda els d'AUMASA i es fan comparatius per buscar la milor solució en comptes d'imposar un transport públic que té el mateix impacte que una autopista! Prou de jugar amb els interessos públics! exigim un bon estudi i llavors defensem la millor opció. Però quan el Tren tots els experts diem que no ho és qu`farien els polítics que s'han dedicat a enganyar a la gent?