Avui estam contents perquè una persona pública ha escrit la seva reflexió amb arguments interessants sobre el tren. Celestí Alomar ens desvetlla una informació interessant: estaria bé que el tren d'Artà s'unís amb el Port de Cala Ratjada, per connectar amb Menorca.
La pregunta que nosaltres ens feim a partir d'aquí, és si hi ha lloc i interés popular i polític en el cas que es plantejàs ubicar una estació devora el port, o si fos en un altre lloc, com enllaçaria aquesta amb el port?
Volem que els polítcs que ara estan el poder volem que siguin valents i que no quedin fixats per la reobertura Manacor - Artà, sino que plantegin un projecte de mobilitat global, que permeti arribar arreu, amb el transport que objectivament i comparativament resulti més eficient. És l'únic que demanam. Encara no hem aconseguit trobar l'estudi de mobilitat de l'any 2001 amb el qual es basa tot el pla director de transports de les illes balears. Serà que no existeix?
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
4 comentarios:
No em feis ràbia en absolut vosaltres, no sou la meva creuada. Procurau no ficar-vos-hi i punt.
Jugarem a les Endivinalles:
MallorcaLlevant pots respondre a les inicials I i Ll?
T'expropien devers Sant Llorenç?
No t'amagis darrera un grup de gent, i una identitat que darrera la por hi ha l'excusa de que no vols protagonisme. Si vols lluitar per una cosa, done't a conèixer. Com confiar amb un Nickname? Quina seguretat!!, no ?!
Suposant, suposant !! Fas feina en temes de medi ambient però defensar el que estas defensant et podria comportar problemes, m'equivoc?
Juga net!!
A "es sorro", disculpi la intromisió, ens havíem sentit aludits perquè hi ha gent que necessita saber qui som.
A "un que hi va jugar" utilitzam un nickname perquè representam un grup de persones. Segurament les inicials que poses, si coneixes aquesta persona, i saps que defensa el mateix que diem en aquest bloc, forma part del grup. Podria ser. Però per nosaltres no és important difondre públicament el nostre nom, en aquests moments, tampoc ens suposaria cap trauma si en algun moment haguessin de sortir noms, portaveus,... però ara no és la nostra intenció. Tots els processos de consulta que hem de fer amb les administracions públiques corresponents les feim amb els nostres noms que apareixen en els nostres DNIs. Per la teva informació hem visitat el director general de mobilitat, el director de SFM i la directora del CTM, i alguns despatxos jurídics. Estam recopilant tota la informació possible.
Ens importen els arguments. Qualsevol persona els pot compartir o no. Nosaltres el que volem és que es difonguin aquests arguments i que quanta més gent millor hi pensi, i reflexioni sobre la barbaritat ambiental, territoril i econòmica que suposa el tren.
Que molestam a algú? Estam contents, perquè significa que el nostre missatge està fent efecte i està tenint repercusió. Si de veritat el missatge no fos important ni vos molesteríeu en esbrinar qui som.
Podeu jugar a les endevinalles, i podeu saber perfectament qui som. Mirau al vostre entorn, escoltau, obriu bé les orelles, podem estar entre voltros. És el nostre tema de conversa amb la gent amb qui compartim el nostre temps, i amb tothom a qui presencialment ens trobam aprofitam per contar-li. Uns estan a favor, altres en contra, i altres reconeixen que tenim raó però volen un tren romàntic que no duu enlloc: Incongruències de l'ésser humà.
Vosaltres, els que voleu un tren, podeu estar tranquils, perquè tendreu un tren, tot i que no arribi enlloc, perquè no arriba a l'actual estació de Manacor, ni a Cala Millor ni a Cala Ratjada. Esperem que l'empreu de totes maneres. Nosaltres al manco tendrem la consciència tranquil.la, perquè haurem advertit que és un mal projecte que no respon a cap estudi real de mobilitat ni a cap estudi comparatiu del transport públic més eficaç per la nostra comarca.
T'agraim la participació en el bloc.
mos van dir que amb el tren tindriem un bon transport públic vosaltres sabeu quina frecuecia tindrà? com arrbarem a Palma si no s'unexen les dues estacions? gracis.
Publicar un comentario