skip to main
|
skip to sidebar
Per un transport públic eficient al Llevant de Mallorca
El Tren Manacor-Artà NO és la solució mallorcallevant@gmail.com
domingo, 16 de noviembre de 2008
El document que diu que el tren arribarà a Cala Millor i a Cala Ratjada
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Entrada más reciente
Entrada antigua
Inicio
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
Contacte
mallorcallevant@gmail.com
Campaña / Campanya
Instrucciones para participar en la campaña para reivindicar un transporte público eficiente e inteligente
Com vull el transport públic?
Suscribirse a
Entradas
Atom
Entradas
Comentarios
Atom
Comentarios
Comentaris a:
27-7-2008 División de opiniones ante el proyecto de quitar paradas al tren para acortar viajes
26-7-2008 Palma-Artà, amb transbord a Manacor
25-7-2008 El conveni del tren durà més de 443 milions
25-7-2008 El tren Sa Pobla-Alcúdia irá por un corredor paralelo a la carretera Ma-13
25-7-2008 El Gobierno dará 440 millones a Balears para llevar el tren hasta Alcúdia y Artà
24-7-2008 El president Antich qualifica de "fita històrica" l'autorització del Conveni del Ferrocarril pel Consell de Ministres
24-7-2008 Macià Blázquez (GOB): "El faraó Francesc Antich"
25-7-2008 Francesc Antich - Avui som a Madrid
22-7-2008 El metro i les vergonyes alienes
8-7-2008 Govern, empresas y sindicatos garantizan ejecución todos proyectos transporte
27-6-2008 Tren Sa Pobla Alcúdia
25-6-2008 M. Angel March. Caminant per damunt les antigues vies del tren
18-6-2008 La recuperació del tren fins Artà ja fa pudor
14-6-2008 Cent per Cent 279 - Sempre més tren
Juny - L'administrador tanca els comentaris de Tren de LLevant perquè no vol escoltar els moitus de per un Transport Públic Intel.ligent
29-5-2008 Creus que el tren ha d'arribar a Cala Ratjada?
28-5-2008 Pinyol vermell. Feim Via.
7-5-2008 - Informació del punt d'informació jove d'Artà
27-4-2008 Conxi Peña - Marxa pel Tren
8-5-2007 Metro? Anar a pescar amb un transatlànic
21-10-2007 El tren tornarà a Llucmajor
Archivo del blog
►
2009
(52)
►
mayo
(1)
►
abril
(10)
►
marzo
(19)
►
febrero
(15)
►
enero
(7)
▼
2008
(117)
►
diciembre
(11)
▼
noviembre
(27)
Obra civil
Comparativa tramvia, bus,.. Feta a València
Per què Greenpeace lluita perquè els productors de...
Ley39/2003, de 17 de noviembre del Sector Ferroviario
El Govern destina 1,4 millones a un nuevo proyecto...
El tren injusto
tren no és sinònim de mobilitat i mobilitat no és ...
Casi 700 fincas se ven afectadas por la prolongaci...
Cuando termina el período de alegaciones del proye...
La història es repeteix? Parlam de caciquisme?
¿Por qué a INECO le interesa este blog?
Expropiacions d'anys enrera
No volem un tren, volem vies verdes
El document que diu que el tren arribarà a Cala Mi...
El tren destrueix el territori
Les persones passen, les idees i els projectes per...
Celestí Alomar reflexiona sobre la reobertura del ...
Rectificació llistat d'expropiacions
Artà - Manacor en tren, Manacor - Palma en bus
A Eivissa reclamen més diners per a mobilitat en t...
El GOB a favor de la destrucció de Mallorca
El tren no arribarà a Cala Ratjada
Per què un pla de viabilitat de Cala Ratjada i per...
2,3 milions d'euros per km de via
Corredor del tren a Cala Ratjada
Sense el projecte als ajuntaments
457.638 m2 encimentados
►
octubre
(16)
►
septiembre
(11)
►
agosto
(36)
►
julio
(15)
►
junio
(1)
Etiquetas
alcúdia
(2)
alegaciones
(1)
Alternativa al Tren.
(1)
Alternativa Cero
(1)
artà
(2)
associació
(1)
aumasa
(1)
autobus
(1)
autovia no
(1)
banner
(1)
barbaridades
(1)
bloc
(1)
bus
(5)
cala ratjada
(3)
campaña
(1)
canvi climàtic
(1)
capacitat de càrrega
(1)
carreteres
(1)
competències
(1)
concessió
(1)
consellers medi ambient
(1)
construcción
(1)
cost
(1)
creatividad cultural
(1)
debat
(1)
decepció
(1)
derechas
(1)
desenvolupament
(1)
destrucció
(3)
diàleg
(2)
dubtós
(1)
ecològic
(2)
especulació
(3)
estació
(1)
expropiaciones
(2)
expropiacions
(2)
falta de información
(1)
ferrocarril
(1)
finançament
(1)
flexible
(1)
futur
(1)
gestión insostenible
(1)
govern català
(1)
greenpeace
(1)
ib3
(1)
imatge
(1)
impacte
(1)
inca
(1)
incompetents
(1)
ineco
(1)
ineficient
(1)
insostenible
(12)
insuficient
(1)
irresponsabilitat
(2)
izquierdas
(1)
la dictadura de la incompetència
(1)
llei
(1)
llevant
(2)
llucmajor
(1)
mallorca
(1)
manacor
(4)
manipulació gràfica
(1)
marca
(1)
maresme
(1)
mediambient
(2)
mensaje castellano
(1)
minibus
(2)
missatge
(1)
mobilidad
(1)
mobilitat
(3)
morts
(1)
opacitat
(1)
Opinió Pública
(1)
palma
(2)
PEIT
(3)
pla director sectorial de transports de les illes balears
(5)
Pla territorial de mallorca
(1)
poder
(1)
pont
(1)
pressupost
(2)
preu expropiacions
(1)
problemes
(1)
PTM
(1)
queja
(1)
redes
(1)
reivindicación
(1)
respostes
(1)
sa cova
(1)
sant lloren
(1)
serveis de transport públic si
(1)
solidari
(1)
sondeig
(1)
sostenible
(3)
subrealista
(1)
taxi
(1)
territori
(1)
transport
(1)
transport públic
(2)
transport públic eficient
(4)
transporte público
(1)
transporte público para todos
(1)
tranvia
(1)
tren
(28)
tren insostenible
(36)
tren insotenible
(1)
tren ligero madrid
(1)
tren manacor artà
(1)
tren no
(1)
tren tram
(1)
tv mallorca
(1)
urbanitzable
(1)
vias verdes
(1)
vies verdes
(3)
Estadístiques
Datos personales
Mallorca Llevant
Ver todo mi perfil
No hay comentarios:
Publicar un comentario