jueves, 6 de noviembre de 2008

2,3 milions d'euros per km de via


Tot el que Govern diu i els diaris repliquen està clar. Però hi ha un silenci absolut sobre aquestes qüestions:

  • Per què al BOIB diu que expropien més del que el Govern diu que en realitat expropiaran? Mal rollo. Per què no poden calcular exactament el que necessiten? L'important és el que posa el BOIB el que s'ha escrit formalment. Les declaracions del Govern se les endú el vent.
  • Per què no poden projectar un tren coherent i que arribi arreu: que arribi a Cala Ratjada, Cala Millor i les llançaderes des d'altres nuclis de població fins a les estacions de tren: Capdepera, Canyamel, Costa des Pins, Cala Bona, S'Illot, Sa Coma, Son Macià,...
  • Per què no hi ha un pla de mobilitat que indiqui que el tren és la millor opció per resoldre els problemes de mobilitat de Llevant?
  • Per què el projecte no queda acabat i no enllaça amb l'estació de Manacor, al cap i a la fi, si és un tram, quin problema hi ha que travessi Manacor. La via és de domini públic?
  • Hi ha molts d'interrogants sense contestar. NO PODEM ACCEPTAR AQUEST PROJECTE COM ESTÀ. NO ESTÀ ACABAT. ÉS UNA PRESA DE PÈL.

No hay comentarios: