Segons el projecte de reobertura de l'estació de tren Manacor - Artà, la remodelació de l'estació de Sant LLorenç no entra en aquest projecte. Això significa que no hem vist el projecte, perquè és un projecte de fa més de 6 anys enrera i va ser aleshores que va passar el període d'exposició pública i d'al.legacions. Ara ja ha acabat el termini. Si algú, com nosaltres, no se'n va assabentar en aquell moment ja no pot dir res al respecte.
Recordam que tenim l'ull posa't en tot. I tot i que els polítics prefereixin malversar fons públics en un tren que no duu enlloc, despreciant una xarxa d'autobusos que arribi per tot, nosaltres ens dedicarem a argumentar tot el procés d'error estratègic. Sabem que només podem aturar el tren si aconseguim 12.000 persones que es manifestin físicament. Però també sabem, que podem contribuir a la memòria històrica col.lectiva deixant documentat tot un procés d'error estratègic de despropòsit en despropòsit.
El què no entenem és com es pot continuar un projecte de l'any 2003 quan aquest any no hi havia projecte de tren. L'any 2008 com s'ha considerat el projecte de l'estació, havent-hi ja un projecte concret de tren? O és que passats 5 anys no s'ha de revisar un projecte? O és que si no executes les obres en un període determinat no caduca la llicència d'obres? O és que l'han tornat treure sense haver estat necessària una nova exposició pública del projecte?
La rehabilitación deberá estar concluida en un plazo de siete meses
BIEL CAPÓ. SANT LLORENÇ. En junio de 2003, los edificios de la estación del tren de Sant Llorenç des Cardassar ya contaban con un proyecto de reforma. Con las obras debidamente adjudicadas e iniciadas, con los tejados de uno de los tres edificio levantados y coincidiendo con el inicio de la anterior legislatura, inexplicablemente las obras se paralizaron.
Ayer se reactivó el anhelo de municipio y Govern con un nuevo proyecto, redactado en esta legislatura y que permitirá la rehabilitación de las edificaciones y su entorno; 11.000 metros cuadrados de los cuales 7.200 son útiles, el resto considerados como de difícil acceso, dada su condición topográfica.
Los tres edificios se reformarán siguiendo las utilidades programadas. Uno se dedicará a las necesidades ferroviarias de la futura línea de tren Manacor-Artà, otro estará concebido para albergar un restaurante-bar y el tercero a servicios. El presupuesto total de las obras es de un 1,4 millones de euros, que en el plazo de siete meses la empresa adjudicataria, Melchor Mascaró, tendrá que haber finalizado. En el acto de colocación de la primera piedra estuvieron presente el conseller de Movilidad, Gabriel Vicens, y una nutrida representación de autoridades locales, con el alcalde, Mateu Puigròs, a la cabeza.
6 comentarios:
Tots en crisis i uns quants fent desprotòsits, cosa de polítics i els seus interesos, oi?
acabarem tenint un altre mort inservible i infumable com la umasa però ara amb tren i amb els impostos de tots, increible aquest projecte, gràcies per ser dels únics a aquest despropòsit.
perquè noe xpropien als impresentables de AUMASA i monten un bon transport públic?
AUMASA és part d'aquest gran problema social.
El poble volia tren, ara tendrà una merdeta de tren que no arriba enlloc, que no arriba a la costa ni arriba a l'estació de Manacor.
I ara haurem de seguir pagant als impresentables d'AUMASA i tot el que costarà el tren.
Enlloc d'arreglar una cosa que no funciona des de fa dècades que és AUMASA, ens posen una cosa que acabarà de fotre el territori que és el tren.
Pais chapuzilla! al final nos quedamos sin recursos y con una mierda de transporte público para turistas, patético
Ni para turistas Jorge, porque no llega a la costa, en todo caso para domingueros i desenfeinats.
Publicar un comentario