lunes, 24 de noviembre de 2008

El tren injusto

Es indignante que los políticos de la consejería de mobilidad defiendan un tren que sólo para en 4 pueblos, cuesta más de 400 millones de euros, que no serán suficientes, que expropien 4 veces más de lo que tienen y que hagan todo esto sólo porque 12.000 personas se han manifestado por un tren.

Es indignante, que estas personas, que se han manifestado, muchas de ellas, no sean capaces ni de ir a acompañar a sus hijos al colegio, a unos cientos de metros como mucho a pie, y que tengan que coger el coche para hacerlo.

Aún es más indignante, que algunas de estas personas, que viven en Manacor no cojan el tren cuando tienen que ir a Palma, porque si van en coche pueden dormir, por la mañana una horita más.

En resumen, hacen un tren que piden unos pocos, que ni siquiera son capaces de ir a pie o en transporte público existente en sus vidas cuotidianas, cuando hay tanta gente necesitada de transporte público para ir a trabajar, por donde nunca pasará porque nuestros gobernates lumbreras se habran gastado todo el dinero en sólo unir 4 puntos que no enlazan nisiquiera con palma ni con la costa de llevant ni con cala ratjada.

Un urra para nuestro gobierno incompetente: hip hip urra!

6 comentarios:

Anónimo dijo...

JO estic absolutament enfadada per les mentides de tants anys, per les paelles i les caminades amb discursos plens d'ilusions que queden en enganys, ens montes ponts, ens fan carreteres, ens fan donar volteres de km, ens fan un carrilet que ens obliga a arribar a Palma en bus, quantes mentides. on són aquells que mos van enganar? i ara tothom callat. No sé qui sou els de mallorca llevant, però estic decepcionada amb el tren i sobretot amb la gent de la comarca que ara calla davant d'aquesta barbaritat.

Anónimo dijo...

Nos quieren hacer un trn para tener un mejor transporte público, me puede decir este gobierno comollegar de l'illot al hospital de Manacor en trasnport público después de que hayan gastado tanto dinero público? gracias por dejarme preguntarlo aquí, los blog que defienden el tren no dejan la participación pública, porque será que impiden el debate...

Mallorca Llevant dijo...

Segons aquest govern no pots arribar a l'hospital en tren, i molt manco si vius a a devora la mar.

Vull tren dijo...

Tot el que deis son begenades!!!!

Jo si que estic "enfadada" com na Joana, per els comentaris que feis sense fonament.

Mallorca Llevant dijo...

No feim cap comentari ni un sense cap fonament. Com pots comprovar tu mateix tots estan correctament fonamentats.

Si, si enfadat. Nosaltres estam enfadats per la manipulació que haveu exercit sobre l'opinió social.

Nosaltres també ens ho hem cregut, fins ara, que hem començat a pensar, i hem vist que ens haveu manipulat.

Obriu els ulls.
El tren no és la solució per un transport públic eficient a la comarca de Llevant. Aumasa és el problema, però el tren no és la solució.

El tren seria la solució si a Llevant hi visquessin 500.000 habitants, però no és el cas, oi? O és que voleu arribar als 500.000 habitants només a la comarca de Llevant?

Anónimo dijo...

És curiós aquest que arla dels arguments. Que els demani a la conselleria! Que li demani al cnseller quin estudi comparatiu justifica el tren. No hem feu riure, digau voleu un tren o un bon transport públic! Pareu d'enganyar a la gent! EL tren NO és la solució!