martes, 29 de julio de 2008

Això és una amenaça

Si en acabar d'analitzar el pla director de transports, que no estarem molt, i haver argumentat de totes les maneres possibles que el tren és insostenible a la comarca de llevant, i ningú ens fa cas, ens posarem a favor del tren, tranquil.lament, però amb un discurs d'alentació a l'especulació, començant per convertir sol rústic en urbanitzable al voltant de les estacions del tren de son carrió i sant llorenç, legalitzant la urbanització pseudolegal prop de l'estació de tren de son servera, reclamant una parada de tren a s'Era de Pula, posant l'estació de tren a les afores de manacor per aconseguir més sol urbanitzable i reclamant més sol urbanitzable a artà entre l'estació de tren i cap a ses païses d'artà. Ah i un camp de golf al costat, per descomptat.

Estam així de desesperats amb aquesta manipulació de la informació amb el discurs que el tren és sostenible. Així que allà voltros. Nosaltres ja estam farts, cansats, no dormim, i oiats, sense difrutar d'aquest asquerós estiu per haver d'estar tot lo dia fent campanya contra la desinformació i manipulació de la ciutadania pro tren feta durant aquests darrers 10 anys.

Instrucciones para participar en la campaña para reivindicar un transporte público eficiente e inteligente

4 comentarios:

Anónimo dijo...

felicidades per la iniciativa, porque los gobiernos esconden la verdad! FUERZA!

Anónimo dijo...

Ja era hora que algú expliques la veritat!

Anónimo dijo...

Porque no ponen vias verdes! en muchos paises son un elemento de comunicación y desarrollo importante sin tener que volver a colocar trenes y se utilizan las carreteras existentes para minibuses que unan todos los rincones de la comarca. Un opinión...

Anónimo dijo...

Esperem que això que pintes no passi.
Jo he parlat amb veïns afectats i n'hi ha que no els hi fa gens de gràcia que passi el tren per devora ca seva. Ara veurem que em diuen als que els hi conti aquest panorama.

Jo trob, que avui en dia, donada les alternatives que hi ha amb busos de baix consum, seria molt més ràpid i eficient, que haver d'esperar a tenir un tren.