lunes, 13 de abril de 2009

El tren polititzat

Més surrealista no pot ser. En el 33è aniversari del PSM-Entesa, aquest partit polític, com a partit polític i no com a Govern otorga el premi de Medi Ambient, repetim, de medi Ambient, a la plataforma del Tren de Llevant.

  1. El PSM que Governa la Conselleria de Mobilitat dóna un premi de Medi Ambient a una plataforma que promou una infrastructura que atempta contra el medi ambient (ja sabem que no fa tant de mal com una autopista, però es carregarà 12 metres d'ample (4 ja són seus) per 33 km. de llarg d'arbres i vegetació i posarà ciment, pals d'acer, cables i valles, i kilòmetres de camins de reposició.
  2. El premi és de medi ambient a un projecte que xapa el territori en dos?
Alucinant. Si això no és un projecte polititzat que ens ho expliquin.

PD: El més surrealista de tot, és que el guardó sembla un caragol, que és a la velocitat que anirà aquest tren que proposen.

7 comentarios:

Javier dijo...

EL trentrams'ha tornat amb un projecte polític que està passant per sobre de quasevol racionalitat. És una pena que els nostros polítics i més si sónn d'esquerra anteposin el seus beneficis co a partit que els del conjunt de l gent la qu diuen servir. Que apostin abans pls dscursos fàcils que l'aposta per buscar les millors solucions els nsotros problemes de mobilitat, però és una mal més que patit i sabut, quan no són uns que roben són els altres que només es mouen a cop d'enquesta i de nta de premsa. Espero que pugueu parar aquest tren i que on volen posar ciment hi puguin continuar sortin les flors.

Anónimo dijo...

Sentit comú i volutat de donar un bon servei públic conjuntament a reconèxer que s'han equivocat i que el tren a llevant és una mala opció. Una mica de valentia i coherència per explicar els problemes del projecte i la necessitat de donar una millor resposta a les necessitats de la comarca. Si s'explica bé segur que la gent enten el canvi i molt recolzarem les noves propostes.

revolt dijo...

des de l'esquerra reclamem un pla de mobilitat integral per tota la comarca. No a un tram que deixa mitja comarca sense transport públic. No a les polítiques d'esquerra de saló allunyades de la realitat i de les necessitats de la gent.

Anónimo dijo...

No puc entendre que li veis al tren, o preferiu grans autovies com sa de Peguera, Manacor, Sa Pobla.....
El tren tram, es el mitja de transport que utilitzen grans ciutats d´Europa. Anirà com un caracol dins Manacor i Artà, pero a les afores, anirà a una velocitat màxima de 100 km/h.
Informauvos millor, i no deixau perdre aquesta oportunidad.
Divideix mes una carretera o autovia que no un tren tram....

Anónimo dijo...

Si fos jo el político o responsable competent de dur a terme el tren fins Artà, vist totes ses critiques, emperos i demés.... sencillament diria; no voleu tren? ido fora, el farem a una altre banda..... sortirieu perdent.

podem fer-ho! dijo...

La gran mentida de dir tren o carreteres és impresentable i forma part del gran engany d'aquest projecte de tram! No mes carreteres No tram! No volem una AUMASA 2! No mes infraestructures a llevant! SI UNA MILLOR OPTIMITZACIO DE LES QUE TENIM SI A UN TRANSPORT PUBLIC COMPETITIU AMB EL COTXE! Que el govern ensenyi els estudis comperatius! Exigim un transport públic per tothom! Mes transperència menys demagogia i enganys polítics! Per un transport públic per tots parem aquest tram polític!

Alternativa al tren dijo...

La comparació no és tren amb autopistes perquè les dues infraestructures són desproporcionades i impactants per la foravila de la comarca de Llevant. Fer aquestes comparacions és manipular l'opinió pública. Reclamam un estudi rigurós de mobilitat i un transport públic per tota la comarca amb una xarxa d'autobusos optimitzats que uneixin els més de 20 nuclis de població amb les parades necessàries, 200 si fan falta, per poder prescindir del cotxe. Això seria un veritable transport públic. Aquest tren que preteneu imposar és una presa de pel, un atemptat a foravila, i una hipoteca perpètua esborrant la possibilitat de tenir un veritable transport públic per tota la comarca.