skip to main | skip to sidebar

Per un transport públic eficient al Llevant de Mallorca

El Tren Manacor-Artà NO és la solució mallorcallevant@gmail.com

jueves, 30 de abril de 2009

Fundación Mobilidad sostenible y segura

El autobús el el medio de trnansporte colectivo más flexible y con el que en la actualidad se realiza la mayor parte de los servicios públicos, y será así en un futuro.

El tranvía es un modo de transporte urbano cuya reintroducción permite corregir algunas pautas de movilidad que no son deseables, especialmente si se consigue dotar de una plataforma própia.

Los sistemas urbanos, de tren y metro son los más eficaces en áreas densas, y cuando las demandas esperadas son elevadas
.
Publicado por Mallorca Llevant en 9:02
Etiquetas: transport públic eficient

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Entrada más reciente Entrada antigua Inicio
Suscribirse a: Enviar comentarios (Atom)

Contacte

mallorcallevant@gmail.com

Campaña / Campanya

Instrucciones para participar en la campaña para reivindicar un transporte público eficiente e inteligente

Com vull el transport públic?

Suscribirse a

Entradas
Atom
Entradas
Comentarios
Atom
Comentarios

Comentaris a:

  • 27-7-2008 División de opiniones ante el proyecto de quitar paradas al tren para acortar viajes
  • 26-7-2008 Palma-Artà, amb transbord a Manacor
  • 25-7-2008 El conveni del tren durà més de 443 milions
  • 25-7-2008 El tren Sa Pobla-Alcúdia irá por un corredor paralelo a la carretera Ma-13
  • 25-7-2008 El Gobierno dará 440 millones a Balears para llevar el tren hasta Alcúdia y Artà
  • 24-7-2008 El president Antich qualifica de "fita històrica" l'autorització del Conveni del Ferrocarril pel Consell de Ministres
  • 24-7-2008 Macià Blázquez (GOB): "El faraó Francesc Antich"
  • 25-7-2008 Francesc Antich - Avui som a Madrid
  • 22-7-2008 El metro i les vergonyes alienes
  • 8-7-2008 Govern, empresas y sindicatos garantizan ejecución todos proyectos transporte
  • 27-6-2008 Tren Sa Pobla Alcúdia
  • 25-6-2008 M. Angel March. Caminant per damunt les antigues vies del tren
  • 18-6-2008 La recuperació del tren fins Artà ja fa pudor
  • 14-6-2008 Cent per Cent 279 - Sempre més tren
  • Juny - L'administrador tanca els comentaris de Tren de LLevant perquè no vol escoltar els moitus de per un Transport Públic Intel.ligent
  • 29-5-2008 Creus que el tren ha d'arribar a Cala Ratjada?
  • 28-5-2008 Pinyol vermell. Feim Via.
  • 7-5-2008 - Informació del punt d'informació jove d'Artà
  • 27-4-2008 Conxi Peña - Marxa pel Tren
  • 8-5-2007 Metro? Anar a pescar amb un transatlànic
  • 21-10-2007 El tren tornarà a Llucmajor

Archivo del blog

  • ▼  2009 (52)
    • ►  mayo (1)
    • ▼  abril (10)
      • Fundación Mobilidad sostenible y segura
      • Passar l'erada davant el bou
      • Preguntes a les conclusions de l'enquesta sobre la...
      • El debat del debat de les infraestructures ferrovi...
      • El tren polititzat
      • Manacor i el tram de Sebastià Verd
      • Associació Alternativa al Tren - Xarxa de Mobilita...
      • Algú del govern posarà seny per aturar aquest tren...
      • Manifestació dia 20 d'abril
      • Rectificar és de savis
    • ►  marzo (19)
    • ►  febrero (15)
    • ►  enero (7)
  • ►  2008 (117)
    • ►  diciembre (11)
    • ►  noviembre (27)
    • ►  octubre (16)
    • ►  septiembre (11)
    • ►  agosto (36)
    • ►  julio (15)
    • ►  junio (1)

Etiquetas

  • alcúdia (2)
  • alegaciones (1)
  • Alternativa al Tren. (1)
  • Alternativa Cero (1)
  • artà (2)
  • associació (1)
  • aumasa (1)
  • autobus (1)
  • autovia no (1)
  • banner (1)
  • barbaridades (1)
  • bloc (1)
  • bus (5)
  • cala ratjada (3)
  • campaña (1)
  • canvi climàtic (1)
  • capacitat de càrrega (1)
  • carreteres (1)
  • competències (1)
  • concessió (1)
  • consellers medi ambient (1)
  • construcción (1)
  • cost (1)
  • creatividad cultural (1)
  • debat (1)
  • decepció (1)
  • derechas (1)
  • desenvolupament (1)
  • destrucció (3)
  • diàleg (2)
  • dubtós (1)
  • ecològic (2)
  • especulació (3)
  • estació (1)
  • expropiaciones (2)
  • expropiacions (2)
  • falta de información (1)
  • ferrocarril (1)
  • finançament (1)
  • flexible (1)
  • futur (1)
  • gestión insostenible (1)
  • govern català (1)
  • greenpeace (1)
  • ib3 (1)
  • imatge (1)
  • impacte (1)
  • inca (1)
  • incompetents (1)
  • ineco (1)
  • ineficient (1)
  • insostenible (12)
  • insuficient (1)
  • irresponsabilitat (2)
  • izquierdas (1)
  • la dictadura de la incompetència (1)
  • llei (1)
  • llevant (2)
  • llucmajor (1)
  • mallorca (1)
  • manacor (4)
  • manipulació gràfica (1)
  • marca (1)
  • maresme (1)
  • mediambient (2)
  • mensaje castellano (1)
  • minibus (2)
  • missatge (1)
  • mobilidad (1)
  • mobilitat (3)
  • morts (1)
  • opacitat (1)
  • Opinió Pública (1)
  • palma (2)
  • PEIT (3)
  • pla director sectorial de transports de les illes balears (5)
  • Pla territorial de mallorca (1)
  • poder (1)
  • pont (1)
  • pressupost (2)
  • preu expropiacions (1)
  • problemes (1)
  • PTM (1)
  • queja (1)
  • redes (1)
  • reivindicación (1)
  • respostes (1)
  • sa cova (1)
  • sant lloren (1)
  • serveis de transport públic si (1)
  • solidari (1)
  • sondeig (1)
  • sostenible (3)
  • subrealista (1)
  • taxi (1)
  • territori (1)
  • transport (1)
  • transport públic (2)
  • transport públic eficient (4)
  • transporte público (1)
  • transporte público para todos (1)
  • tranvia (1)
  • tren (28)
  • tren insostenible (36)
  • tren insotenible (1)
  • tren ligero madrid (1)
  • tren manacor artà (1)
  • tren no (1)
  • tren tram (1)
  • tv mallorca (1)
  • urbanitzable (1)
  • vias verdes (1)
  • vies verdes (3)

Estadístiques

eXTReMe Tracker

Datos personales

Mallorca Llevant
Ver todo mi perfil