lunes, 13 de abril de 2009

Manacor i el tram de Sebastià Verd

Ens hagués agradat fer aquest comentari sota l'article d'opinió de Sebastià Verd, però no ens deixen fer-ho allà per això ho feim aquí.

Sebastià Verd justifica el projecte tren tram amb les explicacions que dóna la Conselleria: un 75% dels usuaris s'aturaria a Manacor i no aniria a Palma! Això és una barbaritat pels següents motius:

1. Aquest estudi de viabilitat o mobilitat o el que li vulguin dir no existeix perquè no l'han mostrat. I si existeix que el mostrin d'una p. vegada. Ens estan enganyant de mala manera. Si existís l'estudi, que diguin qui ho ha fet, quina metodologia han emprat i quin univers han estudiat!

2. Si aquestes xifres fossin certes estan menyspreat el 25% de la població que necessita arribar a Palma i a l'aeroport, que precissament serien els més interessats en utilitzar el tren, ja que està demostrat (buscau els estudis) que és en trajectes llargs on es més fàcil substituir el cotxe privat que no en trajectes curts. Un Govern d'esquerres i socialista, pot fer això?

2 comentarios:

JM dijo...

Siempre mirando loque tienen delante de las narices y no más allá, la realidad del problema del tanvia en Manacor es la chapuza del tren tram en levante, la improvisación y la falta de ua propuesta seria. Si los mismos socalista llevarn el tren al centro de Manacor porque sabían que era absurdo continuarlo por levante, y ahora nos encontramos que las necesidades políticas quieren costruir este tren para dar trabajo a las construtoras de siempre pagandolo con nuestro impuestos.

Jorge Gómez dijo...

Los defensores del tren de llevant van en coche a Palma mientras los que no nos podemos permitir el coche tenemos que sufrir el mal funcionamiento de este servicio público, porque no mejoramos los servicios públicos que tenemos y no vamos ampliando una red deficitaria y que da un mal servicio. En toda España las líneas de tren tienen doble vía para que puedan circular un tren por cada dirección y así conseguir que los trayectos sean más rápidos y las frecuencias mayores, en cambio en la línea de Palma a Manacor la única vía hace que el servicio y que los contínuos problemas y averías hacen realmente una odisea conseguir llgar a Palma cada día. Mejoremos el tren Palma-Manacor y dejemonos de ampliaciones que atentan contra cualquier sentido común.