miércoles, 18 de marzo de 2009

La revista de Greenpeace es fa ressò del problema que causa el tren tram Manacor Artà

És curiós que un problema com aquest hagi estat publicat a la revista de Greenpeace, pel seu impacte sobre el territori i les finques rústiques.

2 comentarios:

pedro tb d mll dijo...

salvam llevant! Prou autopistes! no al tren!! Volem mes tranport public sense mes infraestructures! S.O.S. Llevant! Entre tots ho podem parar!

mll dijo...

A moltes ciutats Europees hi ha tramvies a nivell de carrer sense que donguin problemes. Però:
1.- deixar sense espai públic a la ciutat a costa d'un transport públic és vergonyós en compte d'anar contra el cotxe.
2.- Aquesta actitud demostra la poca confiança en un transport públic, no és creuen aquest transport perquè és absurd la connexió entre dos línees separades, els transbords són la mort del transport públic i aquesta proposta és un bon exemple de que no s'ha de fer, acabaran sent un cas d'estudi.
3.- Amb aquest tren de llevant 2/3 de la comarca es queda sense transport públic, gràcis polítics! quan amb els mateixos diners podrien aconseguir donar un servei de transport públic per tothom.
4.- El tren de Manacor a Palma amb una sola via fa necessari la doble via per augmentar frecuencies i velocitat, AIXÒ SI QUE ÉS NECESSARI! i no el tram de llevant!
5.- convertir la estació de Manacor en una estació internodal que comuniqui tots els nuclis de població de la comarca, sense transbords, arribant a tot arreu, donant servei a tothom, permeten un servei públic que no ens obligui a agafar el cotxe, aumentant les frecuencies, minimitzant els temps de recorregut, fent-ho eficaç i eficient.
6.- aprofitar les infraestructures existents. NO més ampliacions de carreteres, NO més tren. defensam el territori optimitzant les infraestructures que tenim. Protegint el territori i fent una implntació d'un transport públic respectuós amb la comarca i non agressiu.
Per això i molt més NO al tren de llevant. Si volem un transport públic per tothom, eficaç, eficient, sostenible.