En España existen más de 1.700 kilómetros de infraestructuras ferroviarias en desuso que han sido reconvertidas en itinerarios cicloturistas y senderistas en el marco del Programa Vías Verdes, coordinado por la Fundación de los Ferrocarriles Españoles.
Con los 200 millones de euros que cuesta el tren en Llevant queremos Vías Verdes, y una buena red de autobuses que conecte con buenas frecuencias a todos los núcleos de población entre ellos y con el tren de Manacor para ir a otras comarcas y a Palma.
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
4 comentarios:
gracis per dir el que molts pensam i els politics han de promoure.
Perquè no fan de Palma a Manacor un tren de veritat amb dues vies, més velocitat i més frecuencies, i l'antiga via del tren a llevant la converteixen en una via verda, no seria el més lògic i bo per tota la comarca? només és una opinió, gracis i felicitats per aquest blog.
jo conec la via verda d'olot a vic es fantastic la gent fa troços a peu en bici a cavall. Seria fantastic tindre rutes aixi a la comarca.
m'agrada la idea.
Publicar un comentario