sábado, 6 de diciembre de 2008

Nova estació de Manacor poc detallada



Aquest és una imatge del projecte de l'estació de Manacor. Sa veritat és que el projecte sembla estar molt poc detallat. No entenem si es deixa un pas futur perquè les vies continuin a l'actual estació de Manacor, o si ja ho deixin perquè mai s'hi pugui unir i mai des de Llevant poguem arribar a Palma en tren.

4 comentarios:

Anónimo dijo...

Seria interessant veure a quina distància ens deixa de l'escola, del centre, de l'hospital, etc... poriem montar un centre excursionista, les caminades del tren, o potser es tornarà la nova ruta del colesterol, gracis defensors del tren per pensar en la salud dels nostres padrins però oblidar la necessitat d'un bon transport públic per llevant, gracis per tornar a demostrar que continuam sent l'illa dels desastres.

Anónimo dijo...

Si estaría bien que lo de la plataforma a favor del tren nos vengas con sus coche nuevos a buscar a la estación de Manacor para ir al hospital, de esta manera si que haría un buen servicio público.

Anónimo dijo...

Vivimos en un mundo que banaliza absolutamente todo.
Donde se copian modelos que se creen que en un mundo globalizado funcionan igual en cualquier lugar. Sistemas económicos copiados sin sentido en todos los sectores, sistemas urbanísticos clonados convirtiendo ciudades en no lugar, i hay infraestructuras multiplicadas sin sentido gracias a unos ingenuos con ganas de caminadas, paellas y salir a la foto junto a algunos políticos con el único afan de ganarse votos entre un electorado atontado y harto de políticos corruptos y egocéntricos incultos que toman decisiones sobre nuestras necesidades sin ningún criterio ni estudio. Nada un panorama patético que poco se atreven a denunciar aunque sea sin poner sus nombres por el miedo de vivr en un país de caciques, familias y de amiguismo al mejor estilo mafiosos de Siciliano.
NO os calléis aunque en un mundo de sordos el que grita poco puede ganar.
Salud

Anónimo dijo...

tren de la vergonya, tren dels despropòsits, tren de la desinformació, continuarem sense un trasnport públic competitiu amb el cotxe i al final sembla que ho fagin perquè l'utilitzin els immigrants i així ells anar per la carretera tranquilets. Volem transport públic a Llevant! no al tren de la Vergonya!